Saksflyt og dokumentasjon

Denne siden og de ulike fanene under viser informasjon om denne enheten og data tilknyttet denne enheten fra Forvaltningsdatabasen. Forvaltningsdatabasen er en grundig og detaljert kartlegging av organisering og endring av den norske statsforvaltningen fra 1947 - d.d. Fanen "Lenker" inneholder eventuelle lenker til eksterne ressurser.

Denne siden viser endringshistorien til denne enheten.

01.01.2019* Nyopprettelse

Navn: Saksflyt og dokumentasjon
Kort navn: Saksflyt og dokumentasjon
Tilknytningsform: Departement
Administrativt nivå: Seksjon
Lokalisering: 301 Oslo

Enheten har som formål å videreutvikle, forbedre og effektivisere arbeidet i FD når det gjelder: Departementets dokument-, saksforvaltning og arkivfunksjon, De interne saks-, dokumentbehandlingsrutiner og -prosesser og Digitale løsninger og systemer som støtter opp om FDs saksbehandling, arbeidsprosesser, samt dokument- og saksforvaltning.
Kilde: regjeringen.no, januar 2019

Merk

* = Dato merket med asterisk (*), betyr at tidspunkt ikke er bekreftet.